Garantie en klachten
Bij Topschuifwanden.nl profiteert u van de wettelijke garantie op al onze producten. Dit betekent dat uw aankoop moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die u ervan mag hebben. Daarnaast bieden wij op bepaalde producten een fabrieksgarantie. Meer informatie hierover vindt u hieronder. Let op: de fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Fabrieksgarantie
Op onze producten geldt een fabrieksgarantie van 5 jaar op fabricagefouten. Hieronder leest u welke uitzonderingen hierop van toepassing zijn en aan welke voorwaarden u moet voldoen om aanspraak te maken op deze garantie.
Let op: Schade door storm of andere externe factoren die niet gerelateerd zijn aan fabricage, valt niet onder de garantie. Neem in dergelijke gevallen contact op met uw verzekeraar.
Afwijkende garantievoorwaarden
Voor sommige producten gelden specifieke garantievoorwaarden. De garantie dekt uitsluitend fabricagefouten.
Monteren/verwerken is accepteren
Wanneer u een product monteert of verwerkt, accepteert u het in de staat waarin het is geleverd. Controleer uw producten daarom zorgvuldig vóór montage of verwerking. Heeft u een defect geconstateerd? Maak hier foto’s van en stuur deze naar ons op. Wij zoeken vervolgens een passende oplossing.
Houd er rekening mee dat u na montage of verwerking geen aanspraak meer kunt maken op garantie en het product niet meer kunt omruilen.
Beschadigingen aan glasplaten binnen 24 uur melden
Mocht u na levering een defect ontdekken, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij verzoeken u om dit binnen 24 uur per e-mail te melden, met duidelijke foto’s van het probleem. Monteer het product niet voordat u een reactie van ons heeft ontvangen, aangezien wij geen garantie kunnen bieden op gemonteerde producten.
Servicepunten
Is uw bestelling niet compleet of correct geleverd? Dan maken wij een servicepunt aan en streven we ernaar om de ontbrekende onderdelen binnen 14 dagen na te leveren. Let op: een servicepunt geeft geen recht op schadevergoeding.
Klachtenprocedure
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er toch iets niet naar wens verlopen, neem dan contact met ons op via info@topschuifwanden.nl.
Indien wij geen passende oplossing kunnen bieden, kunt u uw geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur via deze link. Daarnaast kunt u als consument binnen de EU vanaf 15 februari 2016 uw klacht aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr. Dit platform biedt een onafhankelijke bemiddelingsmogelijkheid voor consumenten die een geschil willen oplossen.